Fuck You Nederland, Fuck You belastingdienst en Fuck You ABN AMRO

BormVia Amsterdam Post – Alfons Borm is des duivels. En terecht volgens mij. Ik weet wat hij bedoelt. Ik heb zelf een bedrijfje aan huis gehad en de idioterie die hij beschrijft herken ik maar al te goed. Ook ik kreeg dikke facturen omdat ik nota bene een radio in huis heb en daarom dus BETALEN kon want ze fantaseren erbij dat ik hier kennelijk ook een tribune met 30.000 man aan toehoorders in huis heb. Of dan dat Bureau Statistiek. Ik veegde m’n gat af aan die “verplichte” vragenlijsten. Ging zó het ronde archief in. Of dat je als ondernemer een paar duizend Euro per jaar aan Btw bij de belastingdienst moet parkeren die je na een jaar weer retour krijgt.  Lees het hele artikel op AP

Zie ook: www.borm.nl   ‘Man stopt ermee en wordt held’    en  ‘Open Brief aan Alfons Borm’ 

Waarom plaats ik dit artikel? Ik ga dagelijks om met mensen uit het bedrijfsleven en met name ZZP’ers en het MKB. Uit ervaring weet dat dit stuk op AP geenszins is overdreven, integendeel. Er vindt -zonder dat de gemiddelde consument het weet – een ware veldslag plaats onder met name de kleine ondernemers; lege winkelpanden, faillissementen, rekeningen worden niet of veel te laat betaald en dit horrorkabinet heeft in de ondernemer een laatste melkkoe gevonden. Zelfstandigen worden door deze boevenbende systematisch de nek omgedraaid. Maar neem van mij aan dit gecontroleerd slopen van de motor van de economie (het MKB) verstrekkende gevolgen zal hebben voor de schatkist. Rutte c.s. verkeren blijkbaar in de veronderstelling dat ondernemers net zo achterlijk en naïef zijn als hun ‘strategisch’ stemvee. Wel ik heb nieuws voor u: Forget it, het zijn niet voor niets ondernemers en de tijd is gekomen dat zelfstandigen keihard terug gaan slaan. Be aware Haags rovershol!

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

Stukkie lezen?

Iedere week een nieuw stukkie

Vlaamse Vrienden van Israël

Sins 2009 het enige Vlaamse Zionistische blog op het Internet

Salon van Sisyphus

Just another WordPress.com weblog

fonsvervoort

A topnotch WordPress.com site

Petrossa's Blog

Ruminations from a jaded old guy

Welke toekomst...

...is die er straks nog voor ons?

hyperinflatie

Terugkeer Goudstandaard met D-mark en gulden.

[ MARGINAAL weblog IN DE MARGE ]

Het weblog van margeblogger TheRealShowstopper (TRS)

HERSTEL DE REPUBLIEK

Alle publieke functies verkiesbaar, alle politieke beslissingen via referendum. Uit de EU, uit de NATO en uit het "Koninkrijk".

E.J. Bron

Voor vrijheid van meningsuiting, tegen de islamisering van Europa, tegen de EUSSR, tegen de mainstream, voor het behoud van westerse waarden en tradities en pro-Israël

PLANET EUSSR

Vrijheid is ons grootste goed, stop de sluipende EU dictatuur!

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

